نتایج مسابقات رسلمنیا ( Part 1 )
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات رسلمنیا ( Part 1 )
نوشته شده در یک شنبه 24 اسفند 1393
بازدید : 2607
نویسنده : صادق

.:: مصاحبه با کشتی گیران ::.

مصاحبه با کریشن

رنی یانگ : نظر کلی شما راجع به رسلمنیا چیه ؟؟

کریشن : نظر من اینه که رسلمنیا یکی از بهترین پی پی ویوها می باشد و افتخار می کنم که توی این پی پی ویو بزرگ هستم و سرکمربند تگ تیم مسابقه می دم همینطور مسابقه ی خشنی که براک لزنر و استون کلد دارن که از همینجا می گم استون کلد تو باید پیروز بشی و ما فیس ها رو نجات بدی از دست تریپل اچ از همینجا ارزوی موفقیت برات می کنم ولی از طرف دیگه مسابقه ی جان سینا و سی ام پانک هم جذاب هست و من مشتاق اینم که سی ام پانک بازنده بشه اینجوری دله منم خنک می شه همینطور برای دنیل برایان هم ارزوی موفقیت می کنم که بتونه بری وایت رو شکست بده. در این پی پی ویو مراسم اسلمی آواردز و اجرای برنامه خوانندگی هست که می تونه خیلی جذاب باشه سال پیش هم این 2 برنامه بود و خیلی جذاب بود پارسال طرفداران خیلی زیاد بود ولی امسال زیادتر شد همینطور مراسم هال آف فیمرها که می تونه خیلی جذاب باشه که کسانی مثل ریک فلر یا برت هارد یا بزگ های دیگه بیان حتی می تونه یک سوپرایز باشه

رنی یانگ :ایا امشب میتونیم ادج و کریشن رو قهرمان کمربندهای تگ تیم ببینیم ؟

کریشن :حتما خواهید دید من و دوست خوبم ادج که خیلی مشتاق داریم که زودتر مسابقه ما شروع من از اینجا به همه ی طرفداران می گم که من و ادج در رسلمنیا 2 پیروز میدان خواهیم شد و کمربند های تگ تیمو به خونمون می بریم هیچ شکی نکنید فقط شما طرفداران تشویق کنید و ما انرژی بگیرم بهتون قول می دم ما برنده می شیم و خاطره ی خوبی از رسلمنیا 2 می گیریم.


مصاحبه با جان سینا

رنی یانگ : امشب بزرگترین پی پر ویو تاریخ هست...چه حسی از اینکه اینجا هستی و در این شب مسابقه برگزار میکنی داری؟

جان سینا :حس خیلی خوبی دارم که در مین اوینت بزرگترین پی پی وی سال حضور دارم بدون شک هرکسی ارزو داره تو این پی پی وی یک مسابقه انجام بده ومن از رسلمنیا1خاطره خوشی ندارم و تو رسلمنیا1شکست خوردم این دومین سالیه که در مین اوینت رسلمنیا حضور دارم و امیدوارم امسال اتفاق تلخ پارسال تکرار نشه و بتونم سر بلند از مین اوینت این پی پی وی بزرگ بیرون بیام.من امشب اینجام تا به قهرمانی سی ام پانک پایان بدم.

رنی یانگ :نظرت راجع به مسابقه استون کلد و لزنر چیه؟

جان سینا : این مسابقه از نظر من بزرگترین مسابقه برگزار شده خواهد بود استون کلد باید نه تنها از ریاستش دفاع کنه بلکه باید از تمام کشتیگیرانی که به اون در تی ال سی کمک کردن دفاع کنه و اگر نتونه این کارو بکنه استون کلد خیلی ها رو نا امید و باعث اخراج تمامی کشتیگیران فیس میشه لزنر هم کم کسی نیست اون در نهایت وحشی گری باتیستا و گلدبرگ رو مصدوم کرد و استون کلد باید حواسش رو خوب جمع کنه تا بلایی که سر گلدبرگ و باتیستا اومد سرش نیاد استون کلد مقابل خیلی ها پیروز شده ولی تا حالا رقیبی مثل براک لزنر نداشته ولی لزنر هم تا به حال رقیبی مثل استون کلد نداشته!

رنی یانگ :حرف اخر

جان سینا : امیدوارم همه مسابقات به خوبی برگزار بشن و نتیجه خوبی داشته و باشن و کسانی که حقشون هست از رینگ به عنوان برنده خارج بشن و کمپانی مای پی یی وی برای همیشه پا بر جا بمونه و روزی شاهد رسلمنیا30در کمپانی مای پی پی وی باشیم و رابطه دوستانه ای بین تمام کشتیگیران مای پی پی وی بر قرار باشه.


مصاحبه با بد تیوز برت

رنی یانگ: تو امشب مقابل 5 کشتی گیر دیگه باید از یکی از کمربندهات حفاظت کنی به نظرت از پسشون برمیای؟
نظر کلی شما راجع به رسلمنیا چیه ؟

بد نیوز برت : خب ... رسلمنیا به نظرم امسال مسابقات فوق العاده ای داره ... امیدورام که کودی رودز و گلداست امشب دار فانی رو وداع بگن ! مسابقه Main Event شب مسابقه فوق العاده ای هست مسابقه ای که من آخر شب با کمربند هام به تماشای اون میپردازم ! و اما مسابقه ای سر کمربند WHC ! من یکی از طرفداران برایان هستم و امیدوارم که اون در این شب پیروز بشه ! من در الیمینیشن چمبر واقعا در باخت دنیل ناراحت شدم !! امشب شب قوی هاست ! دنیل , تیم رندی , کریشن و ادج و پانک و براک لزنر و و بوگی من و خودم ! و در مورد مسابقه خودم ! من اون 5 نفرو رو هم یه نفر هم نمیتونم حساب کنم چون همشون هیچی نیستن  امشب من کمربند ها رو جدا میکنم !

چون من بـــــد نیـــــوز بــــــرت هستم !

مراسم اسلمی آواردز 2015

( صدای تم سانگ راک به صدا درامد ، راک با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

راک :

خــــــــــــــوش آمـــــــــدید به مراسم اسلمی آواردز رســــــــــــــــــــــلمنیا...هر سال در رسلمنیا این مراسم با شکوه برگزار میشه و هدف اعطای جوایز به کشتی گیرانی هست که در یک سال اخیر خودشون رو خوب نشون دادن و حالا لیاقت این رو دارن که به این افتخار برسن. من امشب یکی از کسانی هستم که جوایز رو به کشتی گیران میدم و به غیر از من دو کشتی گیر دیگه که خودتون میدونید من رو همراهی میکنن.

خانــــــم ها و آقــایان خوش آمدید بگید به شــــــــان مایــکلز...

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد ، شان مایکل با کت شلوار وارد رینگ شد و مقابل راک ایستاد )

شان مایکل :

خــوشحالم که افتخار حضور در رسلمینا رو دارم و هرگز این لحظات رو فراموش نمیکنم به خصوص اینکه در حال حاضر در کنار یکی از بزگترین اسطوره های تاریخ یعنی راک هستم. امیدوارم جوایز اسلمی آواردز به کسانی که لایقش هستند برسه و امیدوارم که همه چیز امشب مطابق میل شما مردم پیش بره.

لازمه از نفر سوم اعطا کننده جوایز دعوت کنم...د انیمال باتــــــــیستا...

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با کت و شلوار وارد رینگ شد و مقابل شان مایکل و راک ایستاد )

( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند )

باتیستا :

امشب یکی از فوق العاده ترین شب های تاریخ خواهد بود. باید از این شب به خوبی استفاده کنیم و مطمئن باشید همگی در این شب بزرگ سوپرایز خواهند شد. منم مثل شان مایکلز و مثل راک خوشحالم که امشب در رینگ ایستادم و خوشحالم که بالاخره موفق شدم بهونه ای پیدا کنم تا به رسلمنیا برسم. همه چیز آمادست تا این مراسم رو شروع کنیم و از کشتی گیران و عوامل پشت صحنه میخوام تا هرچه سریع تر اسلمی آواردز رو برگزار کنن.

.......................................................................................

.:: بهترین سوپراستار درجه 1 سال ::.

کاندیدها : ( مجموع رای ها : 48 )

سی ام پانک : 19 رای              باتیستا : 12 رای                  استون کلد : 7 رای

جان سینا : 4 رای                  دنیل براین : 4 رای                 بری وایت : 2 رای

 سی ام پانک

اهدا کننده : راک

 

.:: بهترین سوپراستار درجه 2 سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 45 )

کودی رودز : 18 رای             سزارو : 17 رای                  کریس جریکو : 5 رای

اون بورن : 5 رای

کودی رودز

اهدا کننده : شان مایکل

 .:: بهترین مسابقه سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 48 )

تریپل ایچ vs استون کلد : 24 رای                    سی ام پانک vs گلدبرگ : 9 رای      

دنیل براین vs شان مایکل : 7 رای                   باتیستا vs براک لزنر : 4 رای

اچ فمیلی vs دشیلد : 2 رای                         رندی اورتون vs بری وایت : 2 رای

تریپل ایچ vs استون کلد

اهدا کننده : باتیستا

 .:: بهترین گروه سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 47 )

نکسز : 30 رای             شیلد : 12 رای                 وایت فمیلی : 4 رای

پانیشرز : 1 رای

نکسز

اهدا کننده : راک

.:: بهترین تگ تیم سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 45 )

راب ون دم و بیگ شو : 29 رای                       اون بورن و روسف : 10 رای              

کودی رودز و گلداست : 4 رای                       جی و جیمی یوسو : 2 رای

راب ون دم و بیگ شو

اهدا کننده : شان مایکل

 .:: بهترین استوری سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 48 )

استون کلد vs سی ام پانک : 20 رای                جان سینا vs مارک هنری : 9 رای      

جک سواگر vs تریپل ایچ : 8 رای                      رندی اورتون vs بری وایت : 7 رای

تریپل ایچ vs استون کلد : 4 رای                    

سی ام پانک vs استون کلد

اهدا کننده : باتیستا

.:: هیل ترین کشتی گیر سال ::.

کاندیدها : ( مجموع رای ها : 46 )

سی ام پانک : 21 رای              تریپل ایچ : 10 رای               بری وایت : 8 رای

شیمس : 4 رای                    مارک هنری : 3 رای              کین : 0 رای

سی ام پانک

اهدا کننده : راک 

 .:: زیباترین فینیشر سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 45 )

رندی اورتون : اجرای Rko از بالای قفس روی بری وایت : 17 رای

جان سینا : اجرای AA از بالای رینگ روی مارک هنری روی 4 میز : 15 رای

باتیستا : اجرای Spear از بالای قفس روی براک لزنر : 6 رای

گلدبرگ : اجرای Spear روی در قفس هل این ا سل روی سی ام پانک : 4 رای

بری وایت : اجرای فینیشر در حین خوردن باتیستا بمب روی باتیستا : 3 رای

رندی اورتون

اهدا کننده : شان مایکل

.:: بهترین صحبت کننده سال ::.

کاندیدها : ( مجموع رای ها : 49 )

دنیل براین : 13 رای                 بری وایت : 12 رای                 رومن رینز : 8 رای

جان سینا : 8 رای                  استون کلد : 5 رای                سی ام پانک : 2 رای

شیمس : 1 رای                    باتیستا : 0 رای

دنیل براین

اهدا کننده : باتیستا

.:: لحظه OMG سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 46 )

شیمس : بروگ کیک به پانک و نابود کردن نکسز بعد از 9 ماه : 15 رای

جک سواگر : حمله به استفانی ، شین و مسترمکمن در پی بک : 11 رای

شان مایکل : اجرای فینیشر روی تریپل ایچ در تی ال سی : 9 رای

کین : انداختن کریس جریکو در آتش در سامرسلم : 6 رای

سی ام پانک : پرت کردن گلدبرگ از بالای قفس روی میزگزارشگران : 5 رای

شیمس

اهدا کننده : راک

.:: بهترین بازگشت سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 47 )

براک لزنر : بازگشت در شوء راء و ایستادگی مقابل باتیستا : 25 رای

گلدبرگ : بازگشت در شوء راء و ایستادگی مقابل سی ام پانک : 9 رای

رندی اورتون : بازگشت در شوء راء و ایستادگی مقابل وایت فمیلی : 6 رای

باتیستا : بازگشت در شوء راء و ایستادگی مقابل ادج : 4 رای

جان سینا : بازگشت در شوء راء و پاسخ به توهین های مارک هنری : 3 رای

براک لزنر

اهدا کننده : شان مایکل

 .:: لحظه خنده دار سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 45 )

تریپل ایچ : ثبت کردن مسابقه برای باتیستا : 33 رای

سی ام پانک : مسخره کردن آندرتیکر قبل از تی ال سی : 7 رای

سزارو : مسخره کردن استفانی مکمن قبل از مانی این د بنک : 5 رای

تریپل ایچ

اهدا کننده : باتیستا

.:: لحظه فوق العاده سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 46 )

جک سواگر : حمله به همسر سزارو در رینگ : 14 رای

استون کلد : پاشیدن اسپری فلفل به صورت پانک در نایت آف چمپیونز : 12 رای

دنیل براین : پیروزی مقابل شان مایکلز در 14 ثانیه آخر در سامرسلم : 11 رای

باتیستا : بستن دست براک لزنر با دستبند در اکستریم رولز : 5 رای

سی ام پانک : ضربه زدن با زنجیر به کمر استون کلد در سوروایروسریس : 3 رای

جان سینا : آتش زدن لباس نکسز قبل از بتل گراند : 1 رای

جک سواگر

اهدا کننده : راک

.:: پیشرفت کننده سال ::.

کاندیدها : ( مجموع رای ها : 47 )

بری وایت : 18 رای                  رومن رینز: 16 رای                سزارو : 6 رای

راب ون دم : 3 رای                 کریس جریکو : 2 رای             کودی رودز : 2 رای

بری وایت

اهدا کننده : شان مایکل

 .:: وراج سال ::.

کاندیدها: ( مجموع رای ها : 45 )

کودی رودز : 22 رای             شیمس : 20 رای                 کین : 2 رای

کریشن : 1 رای

کودی رودز

اهدا کننده : باتیستا


پری شوء

Battle Royal Match For United States Championship

بد نیوز برت vs روسف vs جک سواگر vs کفی کینگستن vs ری میستریو vs اون بورن سر کمربند ایالات متحده

 ( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، هر 6 کشتی گیر به یکدیگر حمله کردند )

2 دقیقه بعد...

( بد نیوز سعی در بیرون انداختن جک سواگر داشت اما موفق نشد ، روسف ضربه بیگ فوت سنگینی به کفی کینگستن وارد کرد )

( ری میستریو به بالای رینگ رفت ، سپس قصد داشت از بالای رینگ به روی بد نیوز بپره ، در حین پریدن بد نیوز فینیشر خودش رو روی ری میستریو اجرا کرد )

( بد نیوز بالای سر ری میستریو ایستاد و دست هایش را بالا گرفت )

( ناگهان جک سواگر از پشت سر بد نیوز را هل داد و بد نیوز از رینگ بیرون افتاد )

بد نیوز برت توسط جک سواگر حذف شد

( کفی کینگستن ضربه کلوزلاین سنگینی به روسف وارد کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای فینیشر روی روسف شد )

( روسف بدل کرد ، سپس بیگ فوت رو روی کفی کینگستن انجام داد )

( روسف کفی کینگستن را بلند کرد و او را از رینگ بیرون انداخت )

کفی کینگستن توسط روسف حذف شد

افراد حاضر در رینگ : اون بورن ، روسف ، جک سواگر ، ری میستریو

( ری میستریو 619 رو روی روسف اجرا کرد ، روسف وسط رینگ افتاد )

( سپس اون بورن به بالای رینگ رفت و فینیشر خودش رو روی روسف انجام داد ) ( در نهایت جک سواگر روسف را بلند کرد و او را از رینگ بیرون انداخت )

روسف توسط جک سواگر حذف شد

( اون بورن و ری میستریو هردو به سمت جک سواگر دویدند و قصد داشتند به او حمله کنند ، جک سواگر دابل کلوزلاین رو روی انها انجام داد )

( جک سواگر از پاهای ری میستریو و اون بورن گرفت و دابل سابمیشن رو روی پاهای هردو آنها اجرا کرد )

( مدتی گذشت و همچنان سابمیشن روی اون بورن و ری میستریو انجام شده بود )

...

( اون بورن و ری میستریو هردو بدل کردند ، سپس هردو دراب کیک رو روی جک سواگر اجرا کردند ، جک سواگر از رینگ بیرون افتاد )

جک سواگر توسط اون بورن و ری میستریو حذف شد

افراد حاضر در رینگ : اون بورن ، ری میستریو

( اون بورن و ری میستریو فیس تو فیس شدند ) ( سپس ضربات مشت پشت سر هم به یکدیگر وارد کردند )

2 دقیقه بعد...

( ری میستریو اون بورن را پشت طناب های رینگ انداخت ، سپس به سمت او دوید و قصد داشت او را از رینگ بیرون بندازه )

( اون بورن بدل کرد ، سپس ری میستریو را پشت طناب ها انداخت )

( ری میستریو و اون بورن هردو پشت طناب ها به یکدیگر ضربات مشت وارد کردند )

( اون بورن ری میستریو را روی طناب ها انداخت ،  سپس طناب ها را کشید و ری میستریو از رینگ بیرون افتاد )

برنده مسابقه: اون بورن ( 1500+ سکه ) و ( قهــــــرمان جـــدید کمربند ایالات متحده )

 

  

 



:: موضوعات مرتبط: پی پر ویو , ,



مطالب مرتبط با این پست
.